Rocksteady se concentreaza pe echilibrarea inamicilor in Batman: Arkham City

Scris de: Beta | 4 July, 2011 | Nu sunt comentarii
Categorii: Jocuri PC / Stiri

În dezvoltarea lui Batman: Arkham City, cei de la Rocksteady au avut câteva probleme în alegerea inamicilor și în potrivirea acestora cu puterile lui Dark Knight. Desigur, trebuiau să fie și distractivi în luptă!

“It’s something that games often have difficulty doing simply because a big character like Penguin or Joker or Riddler or whatever is usually treated as boss encounter,”

a declarat Dax Ginns pentru Gamasutra

Ideea e că toate personajele din joc sunt oameni, deci pot muri. O luptă între un Batman și un Riddler cu puteri supra-omenești nu are cum să se termine în bine căci nu e echilibrată. În Arkham City, Riddler rămâne un tip inteligent, dar care nu dispune de putere fizică, iar lupta dintre Batman și acesta se desfășoară doar la un nivel intelectual.

“So that personality interpretation of Riddler opens the door to new gameplay opportunities for us, and characters have to meet that criteria before they’ll be included in the game.”

Dacă dorești să afli mai multe detalii, citește interviul integral la Gamasutra.

Batman: Arkham City se va lansa în Octombrie pe PC, PS3 și 360.

Lasa un comentariu

Nume (necesar)

Email (necesar,dar nu va fi publicat)

Website