Preview | Bodycount

Scris de: Mita | 16 December, 2010 | Nu sunt comentarii
Categorii: Editoriale / Previews / Stiri

Tocmai am aruncat o privire la noul first-person shooter ce este produs de Guilford Studio şi publicat de Codemasters, numit Bodycount, şi mi s-a părut destul de interesant încât să vă spun şi vouă despre el. Acest joc video este considerat succesorul spiritual al altui FPS apărut în 2006 şi produs de aceeaşi echipă, Black. Poate aţi auzit de el, odată ce este destul de cunoscut pe Ps2 şi Xbox 360.

Titlul a fost anunţat prima dată în revista britanică Official Xbox Magazine.

Detalii:

Bodycount se vrea a fi un joc în care player-ul să se simtă ca şi cum ar mânui o armă, nu un caracter de joc video. Producătorii spun că mânuirea armei va părea mult mai reală decât în oricare alt shooter.

Despre story-ul jocului nu se ştiu prea multe, înafară de faptul că personajul principal este un fost soldat din armata americană numit Jackson. Acesta este recrutat de o misterioasă corporaţie numită “The Network”, care îl trimite pe soldat să elimine membrii altei corporaţii, numită “The Target”. Din ce ne mai spun producătorii, Jackson va trebui să-şi ia câteva sandvişuri şi un aparat foto la el pentru că acţiunea va avea loc în diferite locaţii de pe toată planeta.

Un element de gameplay implementat în Bodycount este distrugerea. Cine a jucat Battlefield Bad Company 2 ştie la ce mă refer. Aşa că dacă atunci când jucaţi un shooter sunteţi obişnuiţi să vă ascundeţi după ziduri pentru a vă feri de gloanţe, în Bodycount va trebui să schimbaţi tactica pentru că zidurile, tavanele şi cam tot ce este mai înalt decât şiretele de la papuci este destructibil. Totuşi, această posibilitate de a distruge şi a trage prin pereţi şi tavane poate fi folosită şi în folosul soldatului nostru, Jackson, pentru a scăpa de inamicii care vând gogoşi după colţ.

În Bodycount, ca şi în alte shootere, pe lângă cadavrele inamicilor veţi găsi muniţie şi intel-uri în nişte sfere albastre. Aceste intel-uri pot fi folosite pentru upgrade-uri sau pentru a chema atacuri aeriene, deci ar fi bine să vă folosiţi de ele şi cât mai repede, altfel anumiţi inamici numiţi “sclavenger” (gunoierii) se vor ocupa să le strângă în locul vostru.

Înafară de inamicii “gunoieri”, mai există clasa “medic” care vindecă inamicii căzuţi la datorie şi clasa “psycho”, un fel de oameni-tankuri, probabil practicanţi de wrestling…

Data de lansare nu a fost făcută cunoscută, dar jocul este aşteptat să apară undeva prin vara anului 2011.

Platformele pentru care este produs jocul sunt Ps3 şi Xbox 360. Despre versiunea PC nu se ştie încă nimic şi personal nu cred că va apărea şi pentru aceasta. Sunt şanse mai mari ca Prinţul Persiei să joace X şi 0 cu Lara Croft pe mormântul lui Viktor Reznov (CoD: Black Ops).

Lasa un comentariu

Nume (necesar)

Email (necesar,dar nu va fi publicat)

Website