Patch nou pentru echilibrarea raselor si a gameplay-ului in Starcraft II

Scris de: Beta | 28 August, 2010 | Nu sunt comentarii
Categorii: Jocuri PC / Stiri

Blizzard a anunțat câteva detalii pentru noul patch 1.1 pentru Starcraft II. Acesta va încerca cât mai mult cu putință să mai echilibreze rasele și gameplay-ul pe care îl au jucătorii în multi-player.

Cea mai mare schimbare cu noul patch se pare a fi că e aceea că unitățile friendly nu vor mai oferi viziune după ce vor fi distruse și unitățile inamice dezvăluite anterior nu vor mai putea fi targetate.

Alte modificări aduc roci distructibile pe mai multe hărți, inclusiv Desert Oasis, în principal în centrul mapei. Timpul de creație a Zealot-ului este mărit de la 33 la 38 de secunde și cooldown-ul Warp Gate-ului este mărit de la 23 la 28 de secunde.

Nici terranii nu sunt nerfați,  astfel Siege Tank-ul în Siege Mode numai face 50 damage, ci doar 35, +15 vs. armored. Battlecruiserele vor avea damage mai mic asupra unităților de la sol (scăzut de la 10 la 8). Cât despre zergi, Ultralisk-ul va avea damage scăzut de la 15, +25 vs. armored la 15, +20 vs. armored și multe multe altele.

Când se va lansa Starcraft II patch 1.1? Pe la mijlocul lunii Septembrie. Deci fani dezamăgiți de multi-player-ul lui Starcraft II (există mă așa ceva?) poate aceste modificări vă vor fi mai pe plac.

Oricum, Blizzard a mai precizat și faptul că are mai multe planuri cu acest Starcraft în viitorul foarte apropiat.

Dacă vrei mai multe detalii despre Starcraft II patch 1.1 vizitează battle.net.

Lasa un comentariu

Nume (necesar)

Email (necesar,dar nu va fi publicat)

Website